luni, 30 mai 2011

despre blogspot

  se pare ca am ajuns la limitele acestui sistem.am constatat cu stupoare ca nu mai pot primi comentarii in pagini si nu inteleg de ce.plus ca nici designul paginilor nu-l pot schimba.si cel mai tare ma necajeste ca google nu vrea in ruptul capului sa accepte adsense.degeaba incerc eu cu pagerank,se pare ca daca ai ssubdomeniu nu te baga nimeni in seama.dupa indelungi cautari am gasit cateva articole scrise pe romaneste (au avut si rabdarea sa explice terminii si sa spuna la ce folosesc) pe enterclick.ro ,articole care incearca sa zica ce-i cu optimizarea asta .articolul este 100 de metode de optimizare web mi s-a parut destul de accesibil. voi opta in curand pentru achizitionarea unui domeniu.sper sa reusesc sa modific designul sa-l fac mai accesibil si mai interactiv.primesc cate 5-6 mailuri  zilnic si uneori nu pot raspunde.uite,acuma este un tip care are o problema cu un  bmw si nu pot sa-l ajut.
  pe de alta parte ,am o parere proasta despre cei de pe motorcod,sunt buni cu siguranta ca meseriasi dar foarte secretosi,nu poti gasi o picatura de informatie utila.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu