vineri, 5 august 2011

benzina giurgiulesti 04.08.2011

un nou drum la vecinii nostri pentru alimentare,pe data de 04.08.datele principale:
  1. curs de schimb euro-lei moldovenesti :1euro-15,34lei moldovenesti;
  2. 1litru benzina CO95:15,78lei moldovenesti;
  3. 1 litru GPL:7,8lei moldovenesti;
  4. tigari WISTON:12lei moldovensti;
a fost mai putin rentabil decat data trecuta pentru ca a scazut cursul de schimb si la ei.benzina este de la ,,TIREX OIL" ,prima benzinarie de la intrare (ar trebui sa ma plateasca pentru ca le fac reclama).mi s-a parut mai buna decat cea de la lukoil.astia au montat si ei instalatie de alimentare cu GPL ,deci nu mai trebuie sa treceti pe dincolo sa va puneti gaz.neplacut a fost ca la casa de schimb valutar  din sat nu mai aveau lei moldovenesti ,asa ca m-am dus la casa cealalta dinspre ucrainieni si mi-am schimbat euroi.pe de alta parte tot neplacut a fost ca la intoarcere am stat vreo trei ore in vama la moldoveni  fara nici o explicatie nimic.oricum este un trafic mai mare zilele astea cu cei care se intorc din italia.in rest nu s-a schimbat nimic,puteti aduce un plin si o canistra de benzina de 10 litri,neaparat metalica,2 pachete de tigari si maxim 1litru de alcool.va recomand sa va verificati actele inainte de plecare,valabilitatea itp,a asigurarii,a permisului pentru a evita neplacerile posibile.de asemenea,pastrati bonul pentru taxa de mediu pe care il platiti la intrare,este posibil sa vi-l ceara si la iesire.poate ne da cineva detalii si pentru ucrainieni.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu