joi, 24 martie 2011

inchidere centralizata ford focus 2004

   zilele trecute am avut un client cu o problema legata de inchiderea centralizata.pe scurt,se inchidea normal ,dupa care la un scurt interval de timp se debloca.problema se manifesta atat la inchiderea din cheie cat si la inchiderea din telecomanda.defectul era la nivelul microdecuplatorului care are rolul de comutator.reparatia a constat in inlocuirea intregului ansamblu de broasca cu actuator.cel pe care l-am montat era de la sh si functionat perfect din prima incercare.trebuie o oarecare indemnare dar nu este deosebit de dificil.asta iarna am avut un alt client care era mai strans la buzunar si am apucat sa promit ca-i inlocuiesc numai microdecuplatorul.intradevar costa in jur de 2lei dar pierzi aproape o zi pana cand il pozitionezi corect.de atunci nici nu se pune problema sa inlocuiesc asa ceva,insa am notat asta pentru cei care vor sa o faca singuri si nu au o limita de timp.in concluzie se poate,dar nu este rentabil pentru un meserias decat daca se achita si timpul necesar pozitionarii (se ajunge cam la acelasi pret cu unul sh)

4 comentarii :

  1. Salut.zilele trecute am luat un focus din 2000. Nu imi merge telecomanda deloc. Initial cel care a vandut masuna a zus k nu mai are bat. Am schimbat bateria, dar degeaba. Se aprinde acel led cand apas 0e butoane dar niciun rez. An telecimanda separata pentru centralizara, nu este pe cheie. Cand deschid cu cheia treb sa deschid ambele portiere fata k sa se deschida si cele de pe spate

    RăspundețiȘtergere
  2. salut am si eu o problema am un Ford focus din 2001 si dintro data numi mai merge inciderea centralizata deloc nici din cheie nici din uso se inchide fiecare in parte . mia zis cineva ca erte modulu de la centralizat lam schimbat dar degeaba poate sa ma ajute cineva . mtumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai rezolvat problema ?Asa am pățit și eu și nui dau de cap

      Ștergere
  3. Bună seara, am un Ford c.max benzina,1600,cind deschid ușile din telecomanda se deschide doar ușa de la șofer,celelalte rămân închise, cum pot sa rezolv această problemă, mulțumesc frumos

    RăspundețiȘtergere