Astfel,am inlocuit clorura ferica pentru corodare cu persuflatul de sodiu.Am scapat asadar de petele inerente si-mi permit o supraveghere mai atenta a cablajelor puse la corodat.Persuflatul actioneaza rapid insa la o temperatura de peste 50"C.Ca upgrade ar urma sa fac un barbotor care accelereaza reactia.Am incercat cateva solutii dar am fost nemultumit de rezultate,urmeaza sa mai testez.Suporturile pentru cablaje sunt confectionate acum din nichelina,solutie care s-a impus in fata plasticului sau a otelului inox.Acidul nu reactioneaza cu nchelina si astfel nu se corodeaza si nici nu au loc depuneri pe aceste suporturi.
O scula de care sunt absolut multumit este micul abric pentru debitarea cablajului.In sfarsit am reusit sa scap de metodele clasice de taiere.Remarc faptul ca taietura este de precizie astfel incat nu mai este necesara finisarea dupa taiere.Am incercat taierea inclusv in textolit de 5mm si merge perfect.
Adaug minibormasina care este prima scula de acest fel care nu are bataie axiala.Desi am incercat numeroase scule de acest fel de la firme de renume,rezultatele erau nesatisfacatoare.Mica bormasina din poza este alimentata de la o sursa de 14V 2000mA ceea ce o face foarte silentioasa .Dotata cu un spiral din carbura de tungsten de 0,7mm permite o gaurire precisa aproape deun standard profesional.
Produsele din fotografie sunt:
- Carprog New Adapter ,adaptor pt citire eprom cu soclu ZIF,produs ce expandeaza capabilitatiele programatorului Carprog V8.21
-A9 Test Hardware ,pentru verificarea functionalitatii programatroului Carprog V8.21
in curand voi incepe sa produc si emulator immo VAG
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu