blog despre masini,probleme tehnice,tuninng auto,alarme auto,xenon,diagnoza si tuning auto
luni, 9 mai 2011
aprindere opel astra motor c14n
RECENT AM AVUT UN CLIENT A CARUI OPEL ASTRA DIN 94 NU MAI PORNEA.IN URMA VERIFICARII AM CONSTATAT LIPSA SCANTEI LA BUJII.MASINA ESTE ECHIPATA CU MOTOR C14N,APRINDEREA FIIND COMANDATA DE DELCOU.TOT A DIN SISTEMUL DE APRINDERE ESTE ASA NUMITUL AMPLIFICATOR.MULTA LUME A FACUT ANALOGIA CU RENUMITA APRINDERE ELECTRONICA A DACIEI.LUCRURILE STAU DIFERIT.IN PRIMUL RAND IN DELCOUL OPELULUI NU SE AFLA NICI URMA DE PLATINA,ACEASTA FIIND INLOCUITA CU UN SENZOR HALL.NU MAI EXPLIC PRINCIPIUL DE FUNCTIONARE A ACESTUIA,IMPORTANT FIIND DOAR FAPTUL CA SE ALIMENTEAZA LA 5VOLTI SI CREEAZA IMPULSURI ASEMANATOARE CU O AMPLITUDINE DE 2VOLTI.ACESTEA SE APLICA AMPLIFICATORULUI ,CARE LE AMPLIFICA ATAT IN TENSIUNE CAT SI IN CURENT,DE UNDE SUNT APLICATE BOBINEI DE INDUCTIE.PREZENTA IMPULSURILOR SE POATE VERIFICA CU AJUTORUL UNUI LED LA SENZORUL HAL SI CU LAMPA DE CONTROL PE MUFA BOBINEI DE INDUCTIE.ORDINEA DE APRINDERE ESTE 1-3-4-2,NUMEROTAREA CILINDRILOR INCEPAND DINSPRE CAPACUL DISTRIBUTIEI.FISELE VAND 1-3 SUS SI 2-4 JOS LANGA MUFA DE PE INSTALATIE.
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu