joi, 3 noiembrie 2011

compresor aer in atelier

    Astazi am vandut compresorul de aer care-l aveam.era mic,24l,il foloseam pentru suflat si umflat roti.a mers excelent,era impact air de la praktiker.tin minte ca atunci cand l-am luat am dat vreo 650lei pe el.poate au mai scazut preturile.l-am vandut pentru ca nu avea suficienta putere sa-mi actioneze cheia pneumatica.daca va puneti intrebarea de ce as avea nevoie in atelierul de electrica de desfacut rotile,va pot spune ca este necesar in momentul in care se umbla la senzorii abs sau ebd.ar mai fi de folos si pentru a sufla cu aer anumite elemente pe care s-a depus praful si nu se mai vad culorile firelor.tot caut pe net dar nu gasesc o oferta serioasa.optez pentru un compresor cu ulei cu o butelie de macar 50l si motor de cel putin 2,2kw.si asa am emotii nu stiu daca ar duce pistolul pneumatic,dar mai mare i-mi ocupa prea mult spatiul in atelier care si asa a devenit cam mic. sper ca a trecut perioada asta cu nebunia dupa anvelope de iarna si lucrurile i-si vor reveni la normal.
   DRUMURI BUNE VA DORESC!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu