marți, 22 noiembrie 2011

diagnoza pentru papuc 1,9diesel

Am facut o mica pauza de postari deoarece iar mi-a fost dezactivat contul ad sense si nu am inteles de ce.ma rog sper sa primesc la un moment dat si o alta explicatie decat faptul ca a fost detectata o actrivitate nevalida.as fi interesat in ce a constat aceasta activitate.
Unui amic de-al meu i s-a defectat papucul de la firma.nu am momentan interfata can-clip pentru diagnoza motorului 1,9diesel de pe acesta.motorul este cel care echipeaza si renault megane.se poate folosi totusi cu succes ELM327 cu ScanMaster.acesta se cupleaza cu ecu si furnizeaza datele necesare remedierii.nu se pot vedea cu el alte module,imobilizatorul sau uce.este o solutie de compromis,care poate rezolva problemele mai simple ale masinii.interfata este foarte convenabila ca pret,nu are cerinte deosebite de instalare,mai are cateva programe free de diagnoza (desi de acestea nu am fost foarte multumit,gen OBDcrazy,OBDtest).este o scula necesara ,impreuna cu un laptop va poate salva de al multe neplaceri.bineinteles ca in cazul problemelor rebele ,tot un tester specilizat este baza.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu