duminică, 30 iunie 2019

Peugeot 207 ECU Tricore MEV17.4

    In acest tutorial prezint modul in care accesam un ECU Tricore cu Galletto V54.Am realizat acest tutorial deoarece am vazut foarte multe video de acest gen in care autorii foloseau diverse versiuni  de Ktag impreuna cu BDM Frame si adaptorul specific pentru aceasta operatie.Am facut o replica la acestea in care arat cat de simplu si eficient este utilizarea Galletto pentru acest lucru.De asemenea prezint si documentatia de la Galletto pentru accesarea ECU Tricore.Parerea mea personala este ca aceasta este mult mai bine sistematizata,iar faptul ca este in format PDF si poate fi deschisa fara a avea programatorul cuplat la laptop, prezinta un avantaj.
    ECU pe care l-am citit provine de pe in Peugeot207 an 2013 pe care l-am pregatit pentru a fi mutat pe o alta masina.Salvarea continutului se face fie full ,fie separat flash si eprom (in acesta se face virginizarea).
    Asa cum am spus in tutorial,programatorul utilizat este unul cu rework,deoarece producatorul foloseste cateva componente de slaba calitate ,care compromit performantele programatorului.Va recomand achizitia acestui programator de la un dealer de incredere ,care va poate ghida in utilizarea lui.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu