vineri, 15 aprilie 2011

ventilator racire radiator la golf 3

  PE GOLF 3 RACIREA ESTE FACUTA CU AJUTORUL UNUI ELECTROVENTILATOR. ACESTA ESTE COMANDAT PRIN INTERMEDIUL UNEI TERMOCUPLE DISPUSA PE RADIATOR.PE TERMOCUPLA ESTE O MUFA CU TREI FIRE CE AU URMATOARELE CULORI:
  1. ROSU- CU CONTACTUL PUS PE ACESTA MASURAND CU O LAMPA DE CONTROL TREBUIE SA SE APRINDA;
  2. ROSU CU TRESA ALBA-CONTACT PUS ,NU SE APRINDE;
  3. ROSU CU TRESA NEAGRA-CONTACT PUS,NU SE APRINDE;
DUPA CE PORNIM MOTORUL SI TEMPERATURA AJUNGE LA 86 DE GRADE CELSIUS (PE UNELE TERMOCUPLE ESTE TRECUTA TEMPERATURA IN GRADE FARENHEIT,DEPINDE DE PRODUCATOR)PE ROSU CU TRESA ALBA VOM GASI TENSIUNE.ACEASTA ESTE SI VERIFICAREA TERMOCUPLEI.IN CAZUL IN CARE PE FIRUL ROSU NU SE APRINDE LAMPA CU CONTACTUL PUS SE VERIFICA SIGURANTA F19 (RADIATOR FAN+AC MODULE).SIGURANTA ARE 15 AMPERI.TRASEUL TRECE APOI PRIN MUFA GALBENA DE PE SPATELE BLOCULUI DE SIGURANTE,PIN 2 (VOM GASI FIRUL ROSU CARE AJUNGE LA TERMOCUPLA) EVENTUAL SE VERIFICA CONTINUITATEA FIRULUI.DIN CAUZA CURENTULUI DESTUL DE MARE LA PORNIREA VENTILATORULUI SE DECALIBREAZA SUPORTUL SIGURANTEI SI NU MAI FACE CONTACT FERM.
   NU CAUTATI RELEU PENTRU ELECTROVENTILATOR,PE GOLF 3 NU ARE,SI ESTE BINE SA VERIFICATI  TRASEUL INAINTE DE A CUMPARA TERMOCUPLA RESPECTIVA.AM AVUT VREO TREI CLIENTI CARE AU INLOCUIT-O (80LEI TERMOCUPLA+ANTIGEL 30 LEI + 40 LEI MANOPERA) CAND DE FAPT TREBUIAU SA SCHIMBE O SIGURANTA.

2 comentarii :

  1. am si eu o problema legat de acest subiect. cand invart cheia spre a porni apoi readuc cheia in pozitia 0 porneste ventilatorul de racire,chiar fara sa pornesc masina deloc motorul fiind rece. am schimbat bulbul de pe radiator,releul 1h0919506a,releul 18 chiar si contactul electric.

    RăspundețiȘtergere