vineri, 4 februarie 2011

DESPRE ALARME

MA OCUP CU MONTAREA ALARMELOR AUTO SI A INCHIDERILOR CENTRALIZATE,SI ZIC CA MA PRICEP PUTIN (AM PESTE 1000 DE ALARME MONTATE,DINTRE CELE MAI DIVERSE MARCI).BLOGUL ASTA L-AM DESCHIS PENTRU CA M-AM SATURAT PANA PESTE CAP DE ,, SFATURILE" UNOR TIPI CARE CRED CA DACA SI- AU MONTAT O ALARMA PE PROPRIA MASINA ,GATA ,AU DEVENIT MONTATORI DE ALARME.TOT LA FEL ,DIVERSI INDIVIZI FAC DIN ASTA O OPERATIE FOARTE DIFICILA ,PLINA DE RISCURI,S-AU INCEARCA SA-SI VANDA MARFA.ADICA,PE VOLKSWAGEN TOURAN,NU MERGE DECAT ALARMA PE CAN-BUS,DE LA 5,5 MIL IN SUS,PLUS MANOPERA 1,5 MIL.STUPOARE, MERGE EXCELENT SI O ALARMA LOW-COST,EAGLEMASTER,DE 1,5MIL SI MANOPERA DE 1,2MIL.SI MERGE EXCELENT,INDEPLININD TOATE FUNCTIILE DE BAZA ALE UNEI ALARME ,FARA GADGETURI DE AIUREA ,CARE MAI MULT TE INCURCA DECAT SA TE AJUTE.DACA AVETI PROBLEME DE GENUL ASTA ,CONTACTATI-MA,VA STAU ORICAND LA DISPOZITIE.
O ZI BUNA!!!!

9 comentarii :

  1. Sal. am si eu o intrebare se poate trage fir de la inchiderea centralizata a masini direct la butonu de avari? pt.a functiona semnalizarile la deschiderea-inchiderea usilor. fara sa instalez alarma? Mentionez masina este opel vectra b an 1997.
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. salut...am un audi a4 b6...ce alarma sar potrivi,mrs

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Telecomanda are numal lumina de fudal cand apesi butonul 4, in rest nimic….e posibil ca amandoua telecomenzi sa fie defecte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar trebui sa se vada pictograma masinii si clock cel putin.trebuie verificat,este posibil sa fie amindoua defecte.

      Ștergere
  4. IANNIS PETREVICI29 aprilie 2016 la 18:41

    Salut.Intre un discovery as 500,cu pager,Pyle 901 cu pager,si Eaglemaster e8 cu pager,care ar fi cel mai bun pentru o mazda 3 ,1.6 hdi,din 2006?Multumesc frumos.Si care din ele este mai buna?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,am un passat b3 din 92 si as vrea sa sincronizez o cheie noua,mentionez faptul ca mai am inca o cheie briceag la care inchiderea centralizata functioneaza,ma puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,cat este manopera pt eaglemaster e8 montat pe un Aveo?

    RăspundețiȘtergere
  7. Revin cu o alta intrebare:
    Am cumparat si montat pe masina alarma Thunder CA202, in cutia alarmei am primit un singur pager ( de unde am cumparato au spus ca sa ratacit si il vor cauta, dar nu l-am mai vazut ) in concluzie, stiti cumva de unde as putea sa cumpar?
    Mentionez ca am cumparat deja unul de la modelul CA201 si un altul de CA203 dar nu am reusit sa fac alarma sa le recunoasca. Aveti vre-o idee de ce nu merg? la pagere li sa masurat frecventa si cele doua cumparate separat cat si cel original au aceeasi frecventa.

    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere