blog despre masini,probleme tehnice,tuninng auto,alarme auto,xenon,diagnoza si tuning auto
sâmbătă, 5 februarie 2011
INCHIDERE CENTRALIZATA MATIZ SI CHEVROLET SPARK
DESI PARE EXTREM DE SIMPLA LA PRIMA VEDERE ,NU ESTE CHIAR ASA.IN PRIMUL RAND ,IN PORTIERA DE LA SOFER NU SE AFLA UN ACTUATOR , CI UN COMUTATOR INCHIS -DESCHIS. NU POATE FI INLOCUIT DEOARECE FACE CORP COMUN CU BROASCA DE INCHIDERE A PORTIEREI.SOLUTIA CEA MAI SIMPLA SI CEA MAI EFICIENTA ESTE SA SE MONTEZE UN ACTUATOR CARE COMANDA ACEST COMUTATOR.ESTE SPATIU SUFICIENT ,SI NU PREZINTA PARTICULARITATI DEOSEBITE PENTRU CEI CU OARECE EXPERIENTA IN ACEST DOMENIU.CHINUL VINE DOAR LA TRECEREA CABLURILOR DE LEGATURAPRIN MUFA DE LA STALPUL USII . UNITATEA CENTRALA SE MONTEAZA CLASIC ,SUB BORD ,FARA A OBTURA ACCESUL LA SIGURANTE.
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu