duminică, 13 februarie 2011

iluminare bord volkswagen transporter

am avut ieri un client cu un volkswagen transporter care nu mai avea bordul iluminat deloc si credea ca are un scurt pe undeva .ciudat era ca afara ardeau pozitiile , iar iluminare bordului se face pe acestea. ardeau si becurile de la climatizare , asa ca nu a ramas decat sa-i demontez bordula ( numai ceasurile,cum se zice)sa vad ce-i acolo ,poate un contact imperfect pe mufa sau cablaj intrerupt . am constatat ca de fapt el avea arse toate  becurile de iluminare ,si aici intervine partea interesanta . becurile sunt de 1,5 W .a plecat omul sa caute ,dar nu avea nimeni pe stoc ,plus ca erau vreo 8 lei bucata ,iar la zece bucati de inlocuit....am apelat la un artificiu , le-am inlocuit cu unele de dacie ,1leu buc ,tot de 1,5W ,le-am pus in soclul original si merg perfect ,numai ca nu au sigla de vw pe ele . aceleasi beculete de iluminare merg si pe opel pe intreaga gama doar ca trebuie sa pastrezi soclul original . partea cea mai delicata este cu demontarea ceasurilor , se scoate masca care le acopera care-i prinsa in clipsuri din plastic care se pot rupe la demontare , asa ca trebuie multa rabdare , pentru ca la remontare nu se va mai siguranta bine , va ramane distantata .
  multa sanatate!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu