am avut ieri un client cu un volkswagen transporter care nu mai avea bordul iluminat deloc si credea ca are un scurt pe undeva .ciudat era ca afara ardeau pozitiile , iar iluminare bordului se face pe acestea. ardeau si becurile de la climatizare , asa ca nu a ramas decat sa-i demontez bordula ( numai ceasurile,cum se zice)sa vad ce-i acolo ,poate un contact imperfect pe mufa sau cablaj intrerupt . am constatat ca de fapt el avea arse toate becurile de iluminare ,si aici intervine partea interesanta . becurile sunt de 1,5 W .a plecat omul sa caute ,dar nu avea nimeni pe stoc ,plus ca erau vreo 8 lei bucata ,iar la zece bucati de inlocuit....am apelat la un artificiu , le-am inlocuit cu unele de dacie ,1leu buc ,tot de 1,5W ,le-am pus in soclul original si merg perfect ,numai ca nu au sigla de vw pe ele . aceleasi beculete de iluminare merg si pe opel pe intreaga gama doar ca trebuie sa pastrezi soclul original . partea cea mai delicata este cu demontarea ceasurilor , se scoate masca care le acopera care-i prinsa in clipsuri din plastic care se pot rupe la demontare , asa ca trebuie multa rabdare , pentru ca la remontare nu se va mai siguranta bine , va ramane distantata .
multa sanatate!
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu