duminică, 27 februarie 2011

din nou despre adsense

am primit un comentariu la articolul meu despre adsense,prin care un binevoitor i-mi atragea atentia ca google poate prelungi pana la sase luni termenul in care iti aproba contul .de buna credinta am recitit de cateva ori regulamentul si termenii&conditii,dar nu am gasit nici o referire la aceasta perioada.nu ramane decat sa astept,cred ca mai degraba este o perioada de supraveghere ,ceva de genul asta.oricum mi-am pierdut cumva interesul pentru chestia asta.cam aceeasi problema este si cu facebook si twitter.pe facebook vad o multime de poze din vacantele unor tipi pe care nu-i cunosc si nici nu am vreo sansa sa-i cunosc,si nici nu sunt curios cum i-si petrec ei viata.ar trebui sa fiu entuziasmat de asa ceva?de ce?fereasca sfantu sa incerci sa iei legatuara cu cineva ca trebuie sa inghiti o portie intreaga de reclame care de care mai nefolositoare.cat despre twitter ,tare mult as vrea sa vad un studiu de caz ,sa vad cum a reusit cineva sa-si promoveze afacerea ,cu cat ia crescut cifra de afaceri stand si dand twet.
   mai insist cat mai am timp liber,dar sincer mi-a lasat un gust foarte amar,de chestie care consuma mult timp si nu ai nici un rezultat.mai degraba am ceva rezultate cu messenger,decat cu retelele astea sociale,iar din ce am citit pe la altii se pare ca nu sunt singurul care am aceasta parere.
   o zi cu mult soare si sa fie primavara cat mai repede!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu