IN PRINCIPIU ALTERNATORUL ESTE GENERATORUL DE CURENT AL MASINII . EL ESTE UN GENERATOR DE CURENT TRIFAZAT LA IESIREA CARUIA SE MONTEAZA O PUNTE DE DIODE TRIFAZATA , NECESARA PENTRU REDERESAREA TENSIUNII .IN MAD NORMAL ,TENSIUNEA GENERATA DE ACESTA ESTE DE 14,2-14,4 V .ALTERNATORUL ASIGURA CURENTUL NECESAR REINCARCARII BATEREI SI CEL NECESAR CONSUMATORILOR CAND MOTORUL ESTE PORNIT .REGLAREA TENSIUNII DE IESIRE SE FACE PRIN INTERMEDIUL RELEULUI REGULATOR , CARE MODIFICA CURENTUL CARE TRECE PRIN ROTOR , MENTININD ASTFEL O TENSIUNE CONSTANTA LA IESIRE . ALTERNATORUL ESTE ANTRENAT DE O CUREA , DENUMITA CUREA DE ACCESORII (PRIN INTERMEIUL EI POT FI ANTRENATE SIMULTAN SI COMPRESORUL DE AER CONDITIONAT SI POMPA DE SERVODIRECTIE).
blog despre masini,probleme tehnice,tuninng auto,alarme auto,xenon,diagnoza si tuning auto
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu