miercuri, 9 februarie 2011

un blog despre masini

 despre masini se pot spune multe.le putem iubi sau sa le vedem doar ca pe un obiect care ne duce din punctul a in punctul b.pentru unii au devenit un fetis , pentru altii masina spune mai multe despre el decat el insusi .lucrand in domeniul acesta , si fiind pasionat de ceea ce fac ,m-am saturat sa citesc o multime de aberatii pe bloguri ,despre frunze cazute ,mate lesinate ,femei ranite si alte-alea.asa ca mi-am spus de nu?de ce sa nu fac un blog despre ceea ce-mi place ,despre ceea ce-mi ocupa jumatate din viata ,despre ceea ce ma hraneste si-mi asigura benzina din masina?am primit cateva comentarii ca vezi doamne ar trebui sa fiu mai concis si sa prezint doar cateva lucrari pe care pot sa le fac.ar semana mai mult a reclama .eu scriu despre ceea ce am facut peste zi ,poate nu sunt intotdeauna coerent sau extrem de precis ,dar daca gasiti ceva care v-ar fi de folos va stau la dispozitie cu placere.


 




TERMOSTAT GOLF IV
   o zi buna!
FARURI TUNINNG GOLF IV

CEASURI CU PLASMA PT GOLF IV


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu